Helgens projekt

 
 

Helgens projekt kommer vara att försöka färga tillbaka håret till den färgen som är på bilden. Jag har växlat mycket mellan olika färger men nu känner jag starkt att jag vill varken vara superblond eller brunett..🤔 eftersom jag naturligt är blond så tänker jag hålla mig till en varm blond, nästan lite caramel färgat med ljusa slingor. Det passar bättre med en varm hårfärg till mina gröna ögon och fräknar än en kall. Jag har förberett med silver shampoo och silver balsam för att bli av med den gula färgen i håret, hoppas det kommer bli någorlunda bra.

Sedan ska jag beställa skolböcker och göra klart två skoluppgifter tills på måndag. Jag har en spännande helg framför mig, Mattias och jag har även kommit överrens om att vi ska fredagsstäda idag, vi får väl se hur det går med det. 🤘


/Goldenfox




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Goldenfox.blogg.se

Jag är en livsglad tjej på 25år som bor tillsammans med min pojkvän och hund. Just nu utbildar jag mig till Aktiveringspedagog och har snart gått klart första terminen. Jag är intresserad av träning, kost och hälsa. Sedan två år tillbaka bestämde jag mig för att sluta dricka alkohol, vilket har resulterats i bättre hälsa, kontroll och att jag kan stå för mina handlingar. Det blev en positiv vändning i mitt liv och jag är tacksam för att jag har fina vänner som stöttar mig i det. Detta kommer bli en liten dagbok om mitt liv.

RSS 2.0