LIA (lära i arbete)

 

I fredags var sista dagen på min LIA-plats, tänk att fem veckor kan gå så fort! Tyvärr blev jag sjuk sista dagen och fick åka dit en sväng för att lämna en blomma samt läst upp ett tal som jag hade förberett. Jag ville verkligen visa hur mycket jag har uppskattat att få vara där. Dem har stort driv och engagemang kring eleverna, varje dag i skolan ger dem eleverna en möjlighet att utvecklas och få uttrycka sig. Trotts att känslor och tankar kan gå upp och ner så såg de till att göra det bästa utav dagen. Jag såg mycket glädje och skratt hos eleverna. Det har varit fem lärorika veckor, jag hann med att träffa logopeden på skolan, prata med läran till musikterapin och besökt två andra klasser. Jag har också vart med och fått se en elev utvecklas från att inte ha öppnat dörrar till att själv ta initiativ och öppna.
Tack för denna LIAn

°• Fokusera 90% av din tid på lösningarna och bara 10% av din tid till problemen •°

 
 

Bild: Avskedspresent 

 

/Goldenfox

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Goldenfox.blogg.se

Jag är en livsglad tjej på 25år som bor tillsammans med min pojkvän och hund. Just nu utbildar jag mig till Aktiveringspedagog och har snart gått klart första terminen. Jag är intresserad av träning, kost och hälsa. Sedan två år tillbaka bestämde jag mig för att sluta dricka alkohol, vilket har resulterats i bättre hälsa, kontroll och att jag kan stå för mina handlingar. Det blev en positiv vändning i mitt liv och jag är tacksam för att jag har fina vänner som stöttar mig i det. Detta kommer bli en liten dagbok om mitt liv.

RSS 2.0