Kompis

Äntligen så har vi bestämt oss för att skaffa en kompis till Dolly! En som hon kan leka/busa med och som även kan följa med på promenader när vädret tillåter. Vi letar förfullt efter en hankatt (maine coon), det är svårt att inte hitta någon som är tingad. Men jag letar vidare så uppdaterar jag om något nytt händer😌

Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg
2017-03-26 @ 14:33:42
URL: http://mariaanderzon.se/

Vilken liten sötnoooooos ❤❤❤

Svar: Ja, din vovve är också söt😍
goldenfox.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Goldenfox.blogg.se

Jag är en livsglad tjej på 25år som bor tillsammans med min pojkvän och hund. Just nu utbildar jag mig till Aktiveringspedagog och har snart gått klart första terminen. Jag är intresserad av träning, kost och hälsa. Sedan två år tillbaka bestämde jag mig för att sluta dricka alkohol, vilket har resulterats i bättre hälsa, kontroll och att jag kan stå för mina handlingar. Det blev en positiv vändning i mitt liv och jag är tacksam för att jag har fina vänner som stöttar mig i det. Detta kommer bli en liten dagbok om mitt liv.

RSS 2.0