Mellokväll

 
Igår var det mellokväll, så kul att få träffa tjejerna. Efter att vi hade sett finalen i melodifestivalen och gjort en frågesport just om det, gick vi ut till avenyn. Först mötte vi upp en tjej på rockbaren sedan gick vi vidare till pusch där vi dansade loss. Bra kväll, eftersom jag är nykterist tog jag bilen hem  och då tänkte jag just på hur fina vänner jag har. Jag är lyckligtlottad som har er (Nu tänker jag på alla mina goa vänner och inte bara dem som var med igår). Jag får en positiv och glad känsla i kroppen😏 ingen är perfekt, alla har vi våra brister men i mina ögon är ni bäst♡
 
/Goldenfox
Malin!
2017-03-25 @ 20:25:31

Lyckligt lottad att ha DIG som vän finaste Angelica ❤️

Svar:
goldenfox.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Goldenfox.blogg.se

Jag är en livsglad tjej på 25år som bor tillsammans med min pojkvän och hund. Just nu utbildar jag mig till Aktiveringspedagog och har snart gått klart första terminen. Jag är intresserad av träning, kost och hälsa. Sedan två år tillbaka bestämde jag mig för att sluta dricka alkohol, vilket har resulterats i bättre hälsa, kontroll och att jag kan stå för mina handlingar. Det blev en positiv vändning i mitt liv och jag är tacksam för att jag har fina vänner som stöttar mig i det. Detta kommer bli en liten dagbok om mitt liv.

RSS 2.0